Zwroty i reklamacje

 

Zasady zwrotu towaru

Jeżeli zmienisz zdanie możesz zrezygnować z zakupu 30 dni od dokonania zamówienia w naszym sklepie bez podania powodu.  

Jeżeli zdecydowałeś się na zwrot i rezygnacje z zamówienia prosimy o kontakt mail: bluza3d@gmail.com

 

Akceptujemy tylko i wyłącznie zwrotu od klientów w następujących sytuacjach.  

  • W przypadkuj kiedy towar posiada plombę producenta, musi być ona nie uszkodzona.
  • Towar musi być oryginalnie zapakowane, nie uszkodzony.

Jeżeli chcesz Zwrócić towar napisz do nas maila podamy Ci etykietę dla kuriera do zwrotu. Nie wysyłaj towaru na własną rękę bez kontaktu z nami.  

Zasady zwrotu towaru uszkodzonego albo błędnego produktu.

Jeśli zauważysz, że produkty w zamówieniu są uszkodzone, nieprawidłowe lub niesprawne, skontaktuj się z nami bezpośrednio za pomocą maila shop@bluza3d.pl

W powyższym przypadku będziesz mieć 30 dni na zwrot tych produktów i otrzymanie zwrotu pieniędzy lub wymiany. Termin zaczyna się od momentu otrzymania towaru.  Obejmuje to również produkty, które ulegną uszkodzeniu w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia.

Nie zostaniesz obciążony kosztami wysyłki zwrotnej, ponieważ koszty wysyłki zostaną już opłacone przez nas na etykiecie zwrotnej.

 

Koszty Zwrotu

Klient nie ponosi żadnych kosztów zwrotu, całość jest po stronie sklepu.

 

Zwrot zamówienia

kontaktuj się z nami za pomocą maila bluza3d@gmail.com, my wyślemy etykietę zwrotną dla kurier. Przesyłka będzie przez nas opłacona.

  

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium