Czas i koszty dostawy

 

Poniżej znajdują się warunki dostawy.

Obecnie wysyłamy tylko na terenie Polski

 

Czas dostawy:

Zamówienia są zazwyczaj wysyłane w ciągu 24 godzin (Poniedziałek-Piątek)

Zamówienia zrobione do 14 godziny będą wysyłane w ten sam dzień.

Tym samym każda przesyłka dociera do klienta w przedziale:

Paczka Ekonomiczna - 10-55 dni roboczych

Paczka Express - 5-35 dni roboczych

 

 

Koszt dostawy:

Paczka Ekonomiczna - 14,99zł - czas dostawy 10-55 dni roboczych

Paczka Express - 24,99zł- czas dostawy 5-35 dni roboczych

 

Najwyższa stawka jest stosowana jednorazowo, do całego zamówienia.

 

Chociaż dokładamy uzasadnionych starań w celu dotrzymania terminów wysyłki i dostawy podanych powyżej, nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek opóźnienia w wysyłce.

 

Zmiany w zamówieniu 

Po potwierdzeniu zamówienia nie można go modyfikować ani anulować. Jeśli chcesz zwrócić produkt, musisz rozpocząć procedurę zwrotu po otrzymaniu przedmiotu.

 

Zamówienie nie otrzymano

Jeśli pomyślnie złożyłeś zamówienie i jeszcze go nie otrzymałeś, a status śledzenia wskazuje, że zostało dostarczone. Musiś skontaktować się z firmą kurierską, aby znaleźć swoją paczkę, ponieważ po zapakowaniu przedmiotu nie mamy nad nim kontroli (kiedy jest już u firmy kurierskiej), ale jeśli problem nadal występuje, napisz do nas na adres email a my postaramy się jak najszybciej pomóc i rozwiązać ten problem.

Czasami informacje o śledzeniu nie będą dostępne. Może to być spowodowane problemami technicznymi, z powodu których informacje o śledzeniu nie są aktualizowane w aplikacji. W takich przypadkach, jeśli nadal nie możesz znaleźć swojego przedmiotu, skontaktuj się z nami pod emailem, a pomożemy Ci jak najszybciej rozwiązać problemy.

Potwierdzenie wysyłki i śledzenie zamówienia

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki zawierającą numer(y) śledzenia. Numer śledzenia będzie aktywny w ciągu 24 godzin.



Odszkodowanie

bluza3d.pl nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek produkty uszkodzone lub utracone podczas transportu. Jeśli otrzymałeś uszkodzone zamówienie, skontaktuj się z przewoźnikiem, aby złożyć reklamację.

Prosimy o zachowanie wszystkich materiałów opakowaniowych i uszkodzonych towarów przed złożeniem wniosku.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium